თერჯოლის რაიონი
ღვანკითის საჯარო სკოლა
რუსულის მასწავლებლის მასწავლებლის
დარეჯან ჭანტურიძის
საგანმანათლებლო პროექტი
პროექტი - ,, რუსული ანბანი“
პროექტი
|
რუსული ანბანი
|
პროექტის აქტუალობა
|
გამომდინარე იქედან, რომ მოსწავლეებში დავინახე პრობლემა - უჭირდათ ასო- ბგერების დამახსოვრება, წარმოთქმა და ნაბეჭდი ასოების გარჩევა ხელნაწერისაგან , მიზნად დავისახე პროექტის განხორციელება
|
პროექტის მიზანი
|
|
საგნობრივი სტანდარტი
|
მოსწავლე იყენებს კომპიუტერს და შეუძლია ინფორმაციის მოპოვება,დამუშავება
მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებებში.
მოსწავლეს შეუძლია მუშაობა ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად
. |
პროექტის ამოცანები და 21-ე საუკუნის უნარები
|
გზის მოძიება
|
პროექტის განხორციელების წინაპირობები
|
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები :
როგორ ფიქრობთ , რთულია თუ არა რუსული ანბანის შესწავლა?
იცით თუ არა როგორ ავითვისოთ ანბანი რუსულად?
რა პრობლემა შეიქმნება ,თუ ხელნაწერი და ნაბეჭდი ასოები ერთმანეთში აგვერევა?
|
განსახორციელებელი აქტივობები
|
გავითვალისწინე :
21-ე საუკუნის უნარ- ჩვევების შეფასება
|
ასაკი , კლასი
|
10 წელი, V კლასი
|
პროექტის მონიტორინგი და შეფასების სტრატეგიები
|
|
პროექტის განხორციელების რისკები ხარვეზები და თავიდან აცილების გზები
|
გამომდინარე იქიდან, რომ რუსული ენა მათთვის მეორე უცხო ენა იყო, ვიცოდი რა პრობლემის წინაშე დავდგებოდი. მოსწავლეებს აერეოდათ რუსულ-ინგლისური ანბანი, გაუჭირდებოდათ გარჩევა და წარმოთქმა, შესაბამისად შეიქმნებოდა კითხვის პრობლემაც,ამიტომ წინასწარ განვახორციელე გარკვეული აქტივობები , რათა წარმოდგენა შექმნოდათ როგორც რუსულ ენაზე, ისე ამ ქვეყნის შესახებ.ფოტომასალა
|
პროექტის განხორციელების საჭირო დრო
|
ერთი თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
პროექტის მიზნიდან გამომდნარე , ყველა დასახული აქტივობა დაეხმარება მოსწავლეებს რუსული ანბანის ადვილად ათვისებაში, ეს პროცესი მათთვის იქნება სახალისო, საინტერესო და რაც მთავარია, შედეგის მომტანი
|
პროექტის ანალიზი (რეფლექსია)
|
პროექტის მიმდინარეობის დროს ჩატარდა სხვადასხვა აქტივობა :
შევადგინე გეგმა , განვსაზღვრე საჭირო დრო, პროექტის მოსალოდნელი მიზნები და შედეგები .დავსახე
საჭირო აქტივობები. , ჩავატარე საუბარი , გავაცანი მოსწავლეებს პროექტის მიზანი, პრეზენტაციის საშუალებით გავაცანი რუსეთის მნიშვნელოვანი ფაქტები და ღირშესანიშნაობები, დროშა, ემბლემა, მიიღეს დავალებები ინდივიდუალურად. მათ მოიძიეს თითოეულ ასო-ბგერაზე შესაბამისი ლექსი, გამოჭრეს ასოები, შექმნეს ანბანის ხე და ბოლოს მოძეული ლექსები გამოიყენეს პრაქტიკულ სიტუაციაში- გაითამაშეს სპექტაკლი(ისინი ასრულებდნენ ასო- ბგერების როლს) და მოწვეულ სტუმრებს(დირექცია, მასწ. მოსწ.) გააცნეს რუსული ანბანი , იმღერეს რუსულად საანბანო სიმღერა. პერიოდულად ვახდენდი მოსწავლეების ინფორმირებას, თუ როგორ უნდა ემუშავათ , ვაწარმოებდი პროექტის მონიტორინგს. მათ ძალიან კარგად გაართვეს თავი დაკისრებულ დავალებებს და ხალისით ერთვებოდნენ თითოეულ აქტივობაში.
მისწავლეების მუშაობა შევაფასე როგორც განმსაზღვრელი ისე განმავითარებელი შეფასებით.
|
No comments:
Post a Comment