Friday, July 29, 2022

თემატური გეგმები-2021-22წწ

 

ამტკიცებ სკოლის დირექტორი-------------------                    /ნ.ცხადაძე/

                                             რუსულის მასწავლებლის დარეჯან   ჭანტურიძის

                                                            თემტურ-კალენდარული გეგმა

                                                             2021-22 სასწავლო წელი

                                                                               V კლასი

                                                                          Русский язык

                                                                                     l

                                           სახელმძღვანელოს საათობრივი   განაწილება:

                                                  36 სასწავლო კვირა

                                                   კვირაში 2 საათი

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

სემესტრი 1

 

N

თემა

თემატური ერთეული

 

სთ

სასწავლო მიზანი/შედეგი

ჩატარების დრო

რესურსი

მეთოდები/

აქტივობები

შეფასება

1

Знакомство

 

РАЗДЕЛ 1.

Как тебя зовут?

10

მოსმენა/ლაპარაკი

IIუცხ.დაწყ. (II)1.

ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე;

 

IIუცხ.დაწყ.(II)2 ბაძავს უცხოური ენისათვის დამახასიათებელ ინტონაციას, წარმოთქმას;

 

 

სექტემბერი/ოქტომბერი

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა /მთელი კლასი

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/

შეერთება ;

მიმდინარე განმავითარებელი

2

Школа

РАЗДЕЛ 2. Мой класс

 

РАЗДЕЛ 3. учебные принадлежности

 

РАЗДЕЛ 4. На уроке

 

 

РАЗДЕЛ 5. На перемене

10

მოსმენა/ლაპარაკი

IIუცხ.დაწყ. (II)1.

ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე;

 

IIუცხ.დაწყ.(II)4

გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის შესახებ სათაურისა და ილუსტრაციების საფუძველზე;

თავს უყრის ზეპირი კომუნიკაციის წარმართვისათვის აუცილებელ რესურსებს (მაგ.: მოდელებს, წინადადებებს, გამოთქმებს, კლიშეებს)

 

 

 

ოქტომბეეი/ნოემბერი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა /მთელი კლასი

 

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

ფოტოებზე და ილუსტრაციებზე დაყრდნობით საუბარი

 მიდინარე განმავითარებელი

3

Семья

РАЗДЕЛ 6

 Моя  семья

10

 მოსმენა/ლაპარაკი

IIუცხ.დაწყ. (II)1.

ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე;

 

კითხვა ,წერა

IIუცხ.დაწყ. (II)6

 

 ამოკრებს საჭირო ინფორმაციას;

იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას;

 

 

ნოემბერი/დეკემბერი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა /მთელი კლასი

 

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

ტექსტის ხმამაღლა წაკითხვა; საკუთარი ოჯახის გენეალოგიური ხის შედგენა და სურათების ქვეშ საკუთარი სახელების მიწერა;

 იმდინარე განმავითარებელი

 

 

სემესტრი 2

 

 

 

4

 

Мой дом. Мебель, гардероб

 

РАЗДЕЛ 7. Мой дом , моя комната

 

РАЗДЕЛ 8. Мы играем

 

РАЗДЕЛ 9. Мой гардероб

 

 Одежда и обувь.

 

 

10

 

მოსმენა/ლაპარაკი

IIუცხ.დაწყ. (II)1.

ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე;

 

კითხვა ,წერა

IIუცხ.დაწყ. (II)6

 

 ამოკრებს საჭირო ინფორმაციას;

იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას;

 

 

იანვარი/თებერვალი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა /მთელი კლასი

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;  ილუსტრაციების მიხედვით წინადადებების დასრულებ

 

 იმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი

5

შემაჯამებელი  სამუშაო 1

 

 

1

 

 

 

 

ანმსაზღვრელ

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Внешность

 

РАЗДЕЛ 10. Мой портрет. 

 

Мой друг

 

 

10

 

 

 

მოსმენა/ლაპარაკი

IIუცხ.დაწყ. (II)1.

ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე;

 

კითხვა ,წერა

IIუცხ.დაწყ. (II)6

 

 ამოკრებს საჭირო ინფორმაციას;

იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას;

 

 

 

 

მარტი/აპრილი

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა /მთელი კლასი

 

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

პირადი ან გამოგონილი პერსონაჟის მონაცემებით

ანკეტის შევსება (სახელი, გვარი, სადაურობა, საცხოვ.ადგილი)

მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელ

 

6

 

.

შემაჯამებელი  სამუშაო 2

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 Мой  день;

 За столом

 

 

 

РАЗДЕЛ 11. Мой день 

 

 РАЗДЕЛ 12. За столом

 

 РАЗДЕЛ 13. Фрукты,  овощи продукты.

РАЗДЕЛ 14. В магазине

 

 

 

 

10

 

 

 

 

მოსმენა/ლაპარაკი

IIუცხ.დაწყ. (II)1.

ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე;

 

კითხვა ,წერა

IIუცხ.დაწყ. (II)6

 ამოკრებს საჭირო ინფორმაციას;

იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას;

 

 

 

 

 

 

აპრილი/მაისი

 

 

 

 

 

 

 

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

 

 

 

 

ინდივიდუალური მუშაობა /მთელი კლასი

 

 

 

 

 

 

 

 

მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი

8

 

შემაჯამებელი სამუშაო 3

 

 

1

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

9

 

Чтение

 

РАЗДЕЛ 15. 

Мои любимые сказки

 

РАЗДЕЛ 16.

 Как хорошо уметь читать

 

6

 

 

 

მოსმენა/ლაპარაკი

IIუცხ.დაწყ. (II)1.

ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე;

 

კითხვა ,წერა

IIუცხ.დაწყ. (II)6

 ამოკრებს საჭირო ინფორმაციას;

იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას;

 

 

 

მაისი/ივნისი

 

 

მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელ

 

 

 

                                  ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/

                                             რუსულის მასწავლებლის დარეჯან   ჭანტურიძის

                                                            თემატურ-კალენდარული გეგმა

                                                                  2021-22 სასწავლო წელი

                                                                               Vl  კლასი

                                                                          Русский язык

                                                                                   ს  ll

                                           სახელმძღვანელოს საათობრივი   განაწილება:

                                                             36 სასწავლო კვირა

                                                               კვირაში 2 საათი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N

თემა

თემატური ერთეული

 

სთ

სასწავლო მიზანი/შედეგი

ჩატარების დრო

რესურსი

მეთოდები/

აქტივობები

შეფასება

1

Моя семья

РАЗДЕЛ 1. Вечером дома

 

 

РАЗДЕЛ 2. Дружная семья

 

 

 კუთვნილებითი ნაცვალსახელების  мой/моя; твой /твоя; наш/наша; ваш/ваша;   его/ ее/  их -  გამოყენება

3

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

IIუცხ.დაწყ. (II)1

მოსმენა,ლაპარაკი

ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას; ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან;

 

კითხვა,წერა

 

IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია  სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების გაგებ

 

IIუცხ.დაწყ.(II)7.

მოსწავლეს შეუძლია  მოდელის ან კონკრეტული საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა.

სექტემბერი/ოქტომბერი

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი

2

შემაჯამებელი სამუშაო  1

 

1

ნასწავლ თემაზე დაყრდნობით საკუთარი ოჯახის შესახებ  მოკლე  ინფორმაციის  გადმოცემა

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

3

Мы читаем сказки

Раздел 3  

Три котёнка

 

 

Раздел 4

Под грибом

 

 

წინდებულების  -на ;  -в ; -над; – под  გამოყენება

4

 

 

 

 

4

 

 

 

2

IIუცხ.დაწყ. (II)1

მოსმენა,ლაპარაკი

ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას; ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან;

 

კითხვა,წერა

 

IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია  სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების გაგებ

 

IIუცხ.დაწყ.(II)7.

მოსწავლეს შეუძლია მოდელის ან კონკრეტული საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა.

 

 

 

 

 

 

 

ოქტომბერი/ნოემბერი

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა/

წყვილებში მუშაობა

 

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება/დიორამების შექმნა

 მიმდინარე განმსაზღვრელი

4

 

შემაჯამებელი  სამუშაო  2

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

 

5

 

 

Мой дом, моя квартира

 

 

РАЗДЕЛ 5. Ох, уж эти малыши.

 

 

РАЗДЕЛ 6 . Маша убирает комнату

 

წინდებულების  -на ;  -в ; -над; – под; 

 -за  გამოყენება

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

2

 

 

2

 

 

 

IIუცხ.დაწყ. (II)1

მოსმენა,ლაპარაკი

ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას; ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან;

 კითხვა,წერა

 

IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია  სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების გაგებ

 

IIუცხ.დაწყ.(II)7.

მოსწავლეს შეუძლია  მოდელის ან კონკრეტული საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა.

 

 

 

დეკემბერი

 

 

 

 

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

 

 

 

 მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი

3

Свободное время

 

Увлече-

ния

РАЗДЕЛ 9. На досуге

 

 

 

РАЗДЕЛ 10.  Друзья по Интернету

 

 

Страны и национальности- სქესების  მიხედვით  დახარისხება

 

3

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

IIუცხ.დაწყ. (II)1.

მოსმენა,ლაპარაკი –

ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას; ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან

 

 

IIუცხ.დაწყ.(II)7.

მოსწავლე იყენებს  წერითი მეტყველების სტრატეგიებს   მიზნის შესაბამისად

 

 

იანვარი/თებერვალი

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

 მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებე-ლი

 

4

 

შემაჯამებელი დავალება   3

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

 

5

 

 

Мой город

 

 

Раздел 11. Прoгулка по городу.

 

МОЙ ГОРОД, МОЯ УЛИЦА.

 

ТРАНСПОРТ

 

 

 

 

Раздел 12. Моя деревня

 

 

 

კუთვნილებითი ნაცვალსახელებისა და  წინდებულების გამოყენება  ადგილის  ან კუთვნილების გამოხატვის მიზნით ; ადგილის გარემოების აღმნიშვნელი სიტყვების ფორმების  გამოყენება

 

 

 

3

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

მოსმენა,ლაპარაკი–

IIუცხ.დაწყ. (II)1.

ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას; ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან;

 

კითხვა,წერა

 

IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია  სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების გაგებ

IIუცხ.დაწყ.(II)7.

მოსწავლეს შეუძლია  მოდელის ან კონკრეტული საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა.

 

 

მარტი/აპრილი

 

 

 

 

 

 

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური სამუშაო/

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

 

 

 მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი

6

Времена года Природа и погода

  РАЗДЕЛ 13. Четыре желания.

 

 

РАЗДЕЛ 14-

15 Времена года . 

 

 

4

 

 

 

4

მოსმენა,ლაპარაკი–

IIუცხ.დაწყ.(II)1. მოსწავლე   თემატიკის შემცველი მცირე ზომის ტექსტებს . მოსწავლე: ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას; ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან; მოსმენისას ამოიცნობს ინტონაციით გამოხატულ ემოციებს (სიხარულს, გაკვირვებას, გაბრაზებას და სხვა);

 

კითხვა,წერა

 

IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია  სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების გაგებ

 

IIუცხ.დაწყ.(II)7.

მოსწავლეს შეუძლია  მოდელის ან კონკრეტული საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა.

 

 

აპრილი/მაისი

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

 

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

 მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი

7

შემაჯამებელი დავალება   4

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

 

 

8

 

Внешность и характер

 

Раздел 16. Дружные ребята.

 

 

 

Какие мои друзья?

 

 

 

4

 

 

 

 

4

 

 

მოსმენა,ლაპარაკი–

IIუცხ.დაწყ.(II)1. მოსწავლე   იგებს თემატიკის შემცველი მცირე ზომის ტექსტებს . მოსწავლე: ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას; ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან; მოსმენისას ამოიცნობს ინტონაციით გამოხატულ ემოციებს (სიხარულს, გაკვირვებას, გაბრაზებას და სხვა);

კითხვა,წერა

IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია  სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების გაგებ

 

IIუცხ.დაწყ.(II)7.

მოსწავლეს შეუძლია  მოდელის ან კონკრეტული საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა.

 

 

 

 

 

 

მაისი/ივნისი

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა/

ილუსტრაციებზე

მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

 

 მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი

9

შემაჯამებელი სამუშაო  5

 

1

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

   განმეორება

 

1

 

ივნისი

 

 

 

 

 

 

                              ამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/

                                      რუსულის მასწავლებლის დარეჯან   ჭანტურიძის

                                                   თემტურ-კალენდარული გეგმა

 

 

                                                         2021-22 სასწავლო წელი

                                                                 V l l  კლასი

                                                        Русский язык

                              სახელმძღვანელოს საათობრივი   განაწილება:

                                                   36 სასწავლო კვირა

                                                     კვირაში 2 საათი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N

თემა

თემატური ერთეული

 

სთ

სასწავლო მიზანი/შედეგი

ჩატარების დრო

რესურსი

მეთოდები/

აქტივობები

შეფასება

1

 Снова в школу

  Урок1.1

 Вот и кончились каникулы

 

Урок1.2,1.3

Кто где отдыхал?

 

Урок1.4

День знаний

 

 

Урок1.5

Когда начинается учебный год?

12

 

მოსმენა,წაკითხვა

 

II უცხ. საბ.1.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი

ენობრივ-გრამატიკული,

სტრუქტურული და ჟანრობრივი

მახასიათებლების ცოდნის

გამოყენებით;

წერა,ლაპარაკი

 II უცხ. საბ.4.

 ნაცნობ საკომუნიკაციო სიტუაციებში

ზეპირი კომუნიკაციის დამყარება

ნასწავლი სამეტყველო

მოქმედებებისა და ენობრივ-

გრამატიკული ცოდნის გამოყენებით;

 

 სექტემბერი

 

 

 ოქტომბერი

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 მიმდინარე

განმსაზღვრელი/განმავითარებელი

2

 

 

კომპლექსური შემაჯამებელი დავალება   1

 

 

1

 

 

 

 

 

   განმსაზღვრელი

 

3

 

 

Новые и старые друзья

 

 

Урок 2.1, 2.2

 Новая жизнь

 

Знакомство

 

Урок 2.3, 2.4

Старые друзья.

 

Внешность и характер

 

Урок 2.5, 2.6

Кто что любит делать?

 

Увлечения

 

 

12

 

მოსმენა,წაკითხვა

II უცხ. საბ.1.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი

ენობრივ-გრამატიკული,

სტრუქტურული და ჟანრობრივი

მახასიათებლების ცოდნის

გამოყენებით;

 

წერა,ლაპარაკი

 II უცხ. საბ. 5.

ზეპირი კომუნიკაციის

დამყარებამდე და კომუნიკაციის

დროს შესაბამისი სტრატეგიების

შერჩევა და გამოყენება

წარმატებული კომუნიკაციის

უზრუნველსაყოფად;

 

 

ოქტომბერი

,

 ნოემბერი

 დეკემბერი

 

ინდივიდუალური მუშაობა;

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

 მიმდინარე განმსაზღვრელ/განმავითარებელი

4

 შემაჯამებელი დავალება  2

 

 

1

 

 

 

 

 

   - 

 

განმსაზღვრელი

 

5

 

Новый год

Урок 3.1, 3.2 Новогодние хлопоты.

 Загадай желание

Урок 3.3,3.4

С Новым годом!

 С Новым счастьем!

Урок 3.5, 3.6, 3.7.

 В гостях у дедушки и бабушки.

Семейные фотографии.

Новогодний подарок.

Урок 3.8 ,3.9.

 Новый год в разных странах

 

12

 მოსმენა,წაკითხვა

 

II უცხ. საბ.1.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი

ენობრივ-გრამატიკული,

სტრუქტურული და ჟანრობრივი

მახასიათებლების ცოდნის

გამოყენებით;

 

წერა,ლაპარაკი

II უცხ. საბ.9

ტექსტებსა და კონტექსტებში

ასახული სოციოკულტურული,

კულტურული თვითმყოფადობის

გამომხატველი რეალიების

ამოცნობა, მშობლიურთან შედარება,

მსგავსება-განსხვავებების გამოვლენა

და კომუნიკაციისას

გათვალისწინება;

 

 

დეკემბერი

 

იანვარი

თებერვალი

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა;

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

 მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი

 

Новый год

 

 თემის გაგრძელება

4

 

 

თებერვალი/

მარტი

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

შემაჯამებელი დავალება 3

 

 

   

 

 

 

 

1

 

 

 

 

პრეზენტაცია

 

 

 

 

 განმსაზღვრელი

 

 

7

 

 

Чему учат в школе

 

 

 

Урок 4.1, 4.2

 Здание школы.

 

Школьный двор

 

Урок 4.3, 4.4, 4.5 Школьные предметы.

 

Расписание уроков

Урок 4.6,4.7

 

Моя школа. Занятия в кружках

 

Урок 4.8

Школы бывают разные

 

 

12

 

მოსმენა ,წაკითხვა

II უცხ. საბ.1.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი

ენობრივ-გრამატიკული,

სტრუქტურული და ჟანრობრივი

მახასიათებლების ცოდნის

გამოყენებით;

 

II უცხ. საბ.2.

ტექსტის გაგების მიზნით

შესაბამისი სტრატეგიების შერჩევა

და გამოყენება ;

 

წერა,ლაპარაკი

II უცხ. საბ.9

ტექსტებსა და კონტექსტებში

ასახული სოციოკულტურული,

კულტურული თვითმყოფადობის

გამომხატველი რეალიების

ამოცნობა, მშობლიურთან შედარება,

მსგავსება-განსხვავებების გამოვლენა

და კომუნიკაციისას

გათვალისწინება;

 

 

 

მარტი

/აპრილი

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

 

მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელ

 

8

 

 შემაჯამებელი სამუშაო  4

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

9

 

 

 

День за днем/

Мой режим дня

 

 

Урок 5.1, 5.2  Жаворонок или сова

В котором часу

 

Урок 5.3, 5.4 Вечером дома.

 

Mоё  свободное время.

 

Урок 5.5, 5.6, 5.7

Пойдем в кино.

 

В театре.

 

Незабываемый день

 

Урок 5.8. Просто чат

 

 

10

 

 

მოსმენა ,წაკითხვა

II უცხ. საბ.1.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი

ენობრივ-გრამატიკული,

სტრუქტურული და ჟანრობრივი

მახასიათებლების ცოდნის

გამოყენებით;

წერა,ლაპარაკი

II უცხ. საბ.8.

ზეპირი და წერითი კომუნიკაციისას

წარმოქმნილი პრობლემების

გაანალიზება, მათ გადასალახად

სამოქმედო გეგმის შედგენა (სწავლის

პროცესის მართვა - მეტაკოგნიტური

სტრატეგია).

მაისი/

 

ივნისი

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;

 

მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელ

 

შემაჯამებელი დავალება 5

 

1

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

განმეორება

განვლილი მასალის განმეორება-გახსენება

1

 

 

 

ივნისი

 

 

 

 

 

 

 

                             ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/

                             რუსულის მასწავლებლის დარეჯან   ჭანტურიძის

                                         თემტურ-კალენდარული გეგმა

                                         2021-22 სასწავლო წელი

                                                 Vlll     კლასები

                                                                                         

                                                       Русский язык

                            სახელმძღვანელოს საათობრივი   განაწილება:

                                       36  კვირა:  კვირაში 2 საათი

                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N

თემა

თემატური ერთეული

 

სთ

სასწავლო მიზანი/შედეგი

ჩატარების დრო

 

რესურსი

მეთოდები/

აქტივობები

შეფასება

 

1

 Раздел 1.

Скажи мне, кто твой друг...

  Урок 1.1 Какие мы? Урок 1.2.

Кто на фотографии? Урок 1.3. С кем дружить?

Урок 1.4.

 Знаки зодиака. Верить или не верить?

Урок1.5.

 Характер и гороскоп Урок 1.6.

Кто чем увлекается? Урок 1.7.

Музыка должна быть разной.

 Урок 1.8. В кино.

Урок 1.9.

Кто кем хочет стать. Урок 1.10.

Мои чешские друзья. Урок 1.11.

Помогите выбрать профессию

12

 

II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. II უცხ. საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

სექტემბერი/ოქტომბერი

მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

2

 

შემაჯამებელი სამუშაო 1

 

 

 

 

1

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

 

 

ტესტი

 

განმსაზღვრელი

 

 

 

 

 

3

 

 

 

Раздел 2.

Сколько праздников в году!

 

 

  Урок 2.1

 Праздник! Праздник! Урок 2.2 День Ангела Урок 2.3 Мой любимый праздник. Урок 2.4 Что вы будете делать на зимних каникулах?

 Урок 2.5 Как мы празднуем Рождество в Грузии?

Урок 2.6 С Новым годом!

Урок 2.7 Поздравления и пожелания

Урок 2.8

 Праздничные блюда

 Урок 2.9

В кафе

 Урок 2.10

Скоро мой лучший день рождения! Урок 2.11 «Загадай желание»

Урок 2.12

Масленица широкая!

 

 

 

12

II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. II უცხ. საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8.

. II უცხ.საბ.10.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

 

კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება, სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება.

ოქტომბერი/ნოემბერი

მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა/

მთელი კლასი

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 

 

 

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

4

 

 

 შემაჯამებელი დავალება 2

 

 

 

 

1

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

 

 

 

 

წერილი

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

 

 

 

5

 

 

Раздел 3

Будьте здоровы!

 

 

Урок 3.1

Что случилось?

Урок 3.2

Саша заболел

 Урок 3.3

 Визит врача

 Урок 3.4

В аптеке

Урок 3.5

В клинике (часть 1) Урок 3.6

 В клинике.

(часть 2)

 Урок 3.7

«Зараза»

Урок 3.8

Как я выгляжу?

Урок 3.9

 В скайпе

Урок 3.1.

Идеал красоты

 Урок 3.11

Если хочешь быть здоров, - закаляйся!

Урок 3.12

 Русские «моржи»

 

 

 

 

12

Результаты: II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ. 5. II უცხ. საბ. I უცხ.საბ.8. II უცხ. საბ.9. II უცხ. საბ. 10.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

დეკემბერი/იანვარი

მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

 

ინდივიდუალური მუშაობა

მთელი კლასი

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 

6

  Раздел 4. Школьная жизнь.

 

Урок 4.1

 Дашин день

Урок 4.2 До и после обеда

Урок 4.3

Как проходит день Иры

Урок 4.4

 Ученическое самоуправление

Урок 4.5 В международном лагере

Урок 4.6

У меня проблема... Урок 4.7 Социологический опрос

12

 

II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ. 5. II უცხ. საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8. II

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

 

კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება, სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება.

თებერვალი/მარტი

მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

მთელი კლასი

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

 

7

 

შემაჯამებელი სამუშაო  3

 

 

1

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

ზეპირი შემაჯამებელი

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

8

 

Раздел 5. Путешествия

Урок 5.1

В чате

Урок 5.2

 Где? Куда? На чем? Урок 5.3 .

В городе

Урок 5.4.

 Как дойто? Как доехать?

Урок 5.5 Туристическое агентство предлагает… Урок 5.6 .

Даша едет в Грузию

 

 

12

II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ. 5. . II უცხ.საბ.8. II უცხ. საბ.9. II უცხ. საბ. 10.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

 

კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება, სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება.

 

აპრილი/მაისი

მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი

სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

მთელი კლასი

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 

განმსაზღვრელი

 

 

9

 

 

შემაჯამებელი დავალება 4

 

 

 

 

1

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

კომპლექსური დავალება

ბუკლეტი

 განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

10

განმეორება

განვლილი მასალის განმეორება-განმტკიცება

 

5

 

 

ივნისი

 

 

 

 

 

 

 

 

                ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/

                რუსულის მასწავლებლის დარეჯან   ჭანტურიძის

                                     თემტურ-კალენდარული გეგმა

                                           2021-22 სასწავლო წელი

                                                IX    კლასები

                                                                                         

                                                Русский язык

                    სახელმძღვანელოს საათობრივი   განაწილება:

                                 36  კვირა : კვირაში 2 საათი

                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

სარეზერვო დრო

 

1

 

 

ივნისი

 

 

 

 

 

 

N

თემა

თემატური ერთეული

 

სთ

სასწავლო მიზანი/შედეგი

ჩატარების დრო

რესურსი

მეთოდები/

აქტივობები

შეფასება

 

1

 Раздел 1.

Скажи мне, кто твой друг...

  Урок 1.1 Какие мы? Урок 1.2.

Кто на фотографии? Урок 1.3. С кем дружить?

Урок 1.4.

 Знаки зодиака. Верить или не верить?

Урок1.5.

 Характер и гороскоп Урок 1.6.

Кто чем увлекается? Урок 1.7.

Музыка должна быть разной.

 Урок 1.8. В кино.

Урок 1.9.

Кто кем хочет стать. Урок 1.10.

Мои чешские друзья. Урок 1.11.

Помогите выбрать профессию

14

 

II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. II უცხ. საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

სექტემბერი/

ოქტომბერი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

 

 

 

 

3

 

 

 

Раздел 2.

Сколько праздников в году!

 

 

  Урок 2.1

 Праздник! Праздник! Урок 2.2 День Ангела Урок 2.3 Мой любимый праздник. Урок 2.4 Что вы будете делать на зимних каникулах?

 Урок 2.5 Как мы празднуем Рождество в Грузии?

Урок 2.6 С Новым годом!

Урок 2.7 Поздравления и пожелания

Урок 2.8

 Праздничные блюда

 Урок 2.9

В кафе

 Урок 2.10

Скоро мой лучший день рождения! Урок 2.11 «Загадай желание»

Урок 2.12

Масленица широкая!

 

 

 

14

II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. II უცხ. საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8.

. II უცხ.საბ.10.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

 

კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება, სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება.

ოქტომბერი/ნოემბერი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა/

მთელი კლასი

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 

 

 

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

 

 

 

5

 

 

Раздел 3

Будьте здоровы!

 

 

Урок 3.1

Что случилось?

Урок 3.2

Саша заболел

 Урок 3.3

 Визит врача

 Урок 3.4

В аптеке

Урок 3.5

В клинике (часть 1) Урок 3.6

 В клинике.

(часть 2)

 Урок 3.7

«Зараза»

Урок 3.8

Как я выгляжу?

Урок 3.9

 В скайпе

Урок 3.1.

Идеал красоты

 Урок 3.11

Если хочешь быть здоров, - закаляйся!

Урок 3.12

 Русские «моржи»

 

 

 

 

14

Результаты: II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ. 5. II უცხ. საბ. I უცხ.საბ.8. II უცხ. საბ.9. II უცხ. საბ. 10.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

დეკემბერი/იანვარი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

 

ინდივიდუალური მუშაობა

მთელი კლასი

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 

6

  Раздел 4. Школьная жизнь.

 

Урок 4.1

 Дашин день

Урок 4.2 До и после обеда

Урок 4.3

Как проходит день Иры

Урок 4.4

 Ученическое самоуправление

Урок 4.5 В международном лагере

Урок 4.6

У меня проблема... Урок 4.7 Социологический опрос

12

 

II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ. 5. II უცხ. საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8. II

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

 

კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება, სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება.

თებერვალი/მარტი

 

სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

მთელი კლასი

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

8

 

Раздел 5. Путешествия

Урок 5.1

В чате

Урок 5.2

 Где? Куда? На чем? Урок 5.3 .

В городе

Урок 5.4.

 Как дойти? Как доехать?

Урок 5.5 Туристическое агентство предлагает… Урок 5.6 .

Даша едет в Грузию

 

 

12

II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ. 5. . II უცხ.საბ.8. II უცხ. საბ.9. II უცხ. საბ. 10.

ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;

 

კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება, სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება.

 

აპრილი/მაისი/ივნისი

სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

მთელი კლასი

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

 

 

განმსაზღვრელი

 

2

 

შემაჯამებელი სამუშაო 1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

კითხვა -პასუხი

 

განმსაზღვრელი

 

შემაჯამებელი სამუშაო 2

 

1

 

 

 

წერითი

 

 

 

9

 

შემაჯამებელი სამუშაო 3

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

პრეზენტაცია

 

 

 

 

 

  

              ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/

                        რუსულის მასწავლებლის დარეჯან   ჭანტურიძის

                                         თემტურ-კალენდარული გეგმა

                                                2021-22 სასწავლო წელი

                                                             X     კლასი

                                                                                         

                                                             Русский язык

                    სახელმძღვანელოს საათობრივი   განაწილება:

                                              36  კვირა

                                           კვირაში 2 საათი                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N

Тема

Краткое описание темы

Кол.

часов

Результаты

Методы

Активности

Ресурсы

Оценивание

типы

 

 

Тема 1

 

7

უცხ..V.

1  2  4  6  8   9 11  13  16  18  19  20  21   25   26  29

 

 

 

 

1

 

Пётр Первый

 

 

Индивидуальное чтение

Говорение 

 

Учебник

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь 

 

Определяющая

Определяющая

 

 

2

 

Немного о русских поэтах

 

 

Индивидуальное чтение

Говорение 

 

Учебник

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь 

 

Определяющая

Развивающая

 

3

 

Автобиография Есенина

3

 

Индивидуальная работа  с упражнениями. Аргументированная беседа в классе. 

Слушание.

Говорение

Групповая работа делаем стенгазету

«Биографии известных людей.»

 

Учебник

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь 

Компьютер 

Интернет

Флибчарт

Фломастеры

 

Определяющая

Развивающая

 

 

 

Итоговая работа  1

1

 

 

 

 

 

4

Тема 2

 

 

უცხ..IV.

1  3 4  6   7 8   9 11  13  16  18  19  20  21   25   26  29

 

 

 

 

6

 

Красная площадь

2

 

Чтение с паузами

Словарная работа в классе

Выполнение после текстовых задании

Групповая работа

Создать текст о нашей деревне или районе (по усмотрению учащихся)

Учебник

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь 

Компьютер 

Интернет

Определяющая

Развивающая

 

7

 

Московский Кремль

2

 

Чтение с паузами 

Ответы на вопросы

Индивидуальные задания.

Групповая работа.

Приготовление буклета по усмотрению учащихся. «Достопримечательности …..»

Презентация

 

Учебник

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь 

Компьютер

Бумаги для печати 

Принтер 

Определяющая

Развивающая

 

8

 

Читаем письма благодарности

 

2

 

Чтение

Индивидуальная работа с моделями и конструкциями и упражнениями

Мозговой штурм

Симуляция 

Составление делового письма

Учебник

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь 

Компьютер

Бумаги для печати 

Принтер

Определяющая

Развивающая

 

9

Итоговый урок 2

1

უცხ..IV.

12  13  14  15

 

 

Определяющая

 

 

Тема 3

 

 

უცხ..V.

1  2  4  6  8   9 11  13  16  18  19  20  21   25   26  29

 

 

 

 

10

 

Появление мобильного телефона

Школьная жизнь

6

 

Чтение

Словарная работа в классе

Контрольное задание

Говорение

Ролевая игра  

Обсуждение темы.

Приготовление статьи «Моё отношение к телефону»

Учебник

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь 

Определяющая

Развивающая

 

Второй семестр

 

Тема 4

 

უცხ..V.

1  2  4  6  8   9 11  13  16  18  19  20  21   25   26  29

 

 

Определяющая

Развивающая

 

11

 

Игра в фанты (отрывок из повести И.С. Тургенева «Первая любовь»

3

 

Чтение с паузами.

Словарная работа.

Групповая работа.

Самооценка.

Учебник

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Определяющая

Развивающая

 

 

Тема 5

 

უცხ..V.

1  2  4  6  8   9 11  13  16  18  19  20  21   25   26  29

 

 

 

 

12

 

Читаем стихи русских поэтов

4

 

Слушание.

Чтение.

Словарная работа.

Групповое задание литературная газета « По стопам поэзии»

Учебник

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Флибчарт 

Определяющая

Развивающая

 

13

 

Воробей 

3

 

Чтение.

Словарная работа.

Парное задание.

Групповое задание: найти проблему в стихотворении и путь решения.

Говорение.

Написать тему из собственной жизни «Материнская любовь»

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

 

Определяющая

Развивающая

 

14

Итоговая работа 3

1

 

 

 

Определяющая

 

15

 

Отдать тебе любовь 

2

 

Чтение.

Словарная работа.

Работа над упражнениями.

Свои финаль стихотворения.

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

 

Определяющая

Развивающая

 

16

 

Я Вас любил

2

 

Чтение.

Словарная работа.

Работа над упражнениями.

Мозговой штурм «Какой бывает любовь»

Беседа «своя первая любовь»

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

 

Определяющая

Развивающая

 

 

Тема 6

 

 

 

 

 

 

17

 

Любимый 

5

 

Слушание.

Чтение.

Словарная работа.

Ответы на вопросы.

Индивидуальные рассуждения с аргументами.

Сделать своё заключение.

Мел

Тетрадь 

Словарь

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

 

Определяющая

Развивающая

 

 

Итоговая работа  4

1

 

 

 

Определяющая

 

 

18

 

Терроризм- угроза человечеству. Оглушающая тишина. 

5

 

Чтение.

Словарная работа.

Ответы на вопросы.

Индивидуальные рассуждения с аргументами.

Проект « Современная угроза молодёжи»

Мел

Тетрадь 

Словарь

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Компьютер

Проектор 

Определяющая

Развивающая

 

 

Тема 7

 

 

 

 

 

 

 

19

 

Выстрель 1

3

 

Чтение.

Словарная работа.

Ответы на вопросы.

Знакомство с героями произведения.

Работа в классе о структуре литературного произведения. 

 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

 

Определяющая

Развивающая

 

20

 

Выстрель 2

3

 

Чтение.

Словарная работа.

Ответы на вопросы.

Знакомство с героями произведения.

Работа в классе о структуре литературного произведения. 

 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

 

Определяющая

Развивающая

 

21

 

Выстрель 3

 

 

Чтение.

Словарная работа.

Ответы на вопросы.

Знакомство с героями произведения.

Работа в классе о структуре литературного произведения. 

 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

 

Определяющая

Развивающая

 

22

 

Так думали известные люди

1

 

Чтение

Словарная работа.

Ответы на вопросы.

Дискуссия 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

 

Определяющая

Развивающая

 

23

 

Владимир Высоцкий.

Я не люблю. 

3

 

Слушание песни Высоцкого

Чтение

Словарная работа.

 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Компьютер

 

Определяющая

Развивающая

 

24

Итоговая работа 5

1

 

 

 

Определяющая

 

25

 

Так думают наши ровесники 

 

Чтение 

Словарная работа. 

Индивидуальное выражение собственной мысли. 

Групповая работа

презентация

 

Тетрадь 

Словарь

Доска 

Мел

Тетрадь 

Словарь

Компьютер

 

Определяющая

 

 

 ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/

                                                         რუსულის მასწავლებლის დარეჯან   ჭანტურიძის

                                                                          თემტურ-კალენდარული გეგმა

                                                                              2021-22 სასწავლო წელი

                                                                                             Xl    კლასები

                                                                                                 ს  Vl

                                                                                       Русский язык

                                                      სახელმძღვანელოს საათობრივი   განაწილება:

                                                                36 სასწავლო კვირა

                                                                   კვირაში 2 საათი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N

თემა

თემატური ერთეული

 

სთ

სასწავლო მიზანი/შედეგი

ჩატარების დრო

რესურსი

მეთოდები/

აქტივობები

შეფასება

1

 „Выбор професии“

  Алберт

Эйнштейн

 

Какому делу

посвятить себя

 

Кем хочу стать?

 

 

8

 

 

სექტემბერი/ოქტომბერი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

 განმსაზღვრელი /

განმავითარებელი

2

 

 

შემაჯამებელი სამუშაო 1

 

 

1

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

3

 

Джон Кеннеди

 

 

 

Профессия  „политик“

 

 

 

5

 

 

 

ოქტომბერი/ნოემბერი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

4

 Московский Государственный университет

 

Мнения;

Должен ли студент работать?

5

 

 

ნოემბერი/დეკემბერი

სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

 

 

5

 

შემაჯამებელი სამუშაო 2

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

6

Структура эссе

 

 

3

 

 

 

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

7

 

 

 

Автобиография

Сопроводительное

письмо

 

5

 

 

 

დეკემბერი/იანვარი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

 

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

8

Вводные слова

 

3

 

იანვარი/თებერვალი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

 

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

9

 

 

 

„Вам и не снилось!“

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

თებერვალი/მარტი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

 

10

Повесть Пушкина „Метель“

 

 

 

6

 

 

მარტი/აპრილი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

 

 

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

11

 

 

 

შემაჯამებელი სამუშაო 3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

12

სრული და უსრული ზმნები

 

3

 

აპრილი/მაისი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

 

 

13

Спартанское воспитание.

Приставки „не“ и „ни“

Известные мыслители о воспитании

5

 

 

მაისი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

 

14

 

 

შემაჯამებელი სამუშაო 4

 

 

 

 

 

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

15

„Вождь краснокожих“

 

6

 

მაისი/ივნისი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

16

Проблемы экологии

Как плачет земля

6

 

მაისი/ივნისი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

17

შემაჯამებელი სამუშაო 5

 

1

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

18

Причастие

 

 

 

3

 

ივნისი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდულაური/მთელი კლასი

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/

                                                         რუსულის მასწავლებლის დარეჯან   ჭანტურიძის

                                                                          თემტურ-კალენდარული გეგმა

                                                                              2021-22 სასწავლო წელი

                                                                                             XII კლასები

                                                                                                 ს  Vl

                                                                                       Русский язык

                                                      სახელმძღვანელოს საათობრივი   განაწილება:

                                                                36 სასწავლო კვირა

                                                                   კვირაში 2 საათი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N

თემა

თემატური ერთეული

 

სთ

სასწავლო მიზანი/შედეგი

ჩატარების დრო

რესურსი

მეთოდები/

აქტივობები

შეფასება

1

 „Выбор професии“

  Алберт

Эйнштейн

 

Какому делу

посвятить себя

 

Кем хочу стать?

 

 

8

 

 

სექტემბერი/ოქტომბერი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

 განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

2

 

 

შემაჯამებელი სამუშაო 1

 

 

1

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

 

3

 

Джон Кеннеди

 

 

 

Профессия  „политик“

 

 

 

6

 

 

 

ოქტომბერი/ნოემბერი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

 

4

 Московский Государственный университет

 

Мнения;

Должен ли студент работать?

5

 

 

ნოემბერი/დეკემბერი

სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

 

 

5

 

შემაჯამებელი სამუშაო 2

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

6

Структура эссе

 

 

3

 

 

 

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

განმსაზღვრელი

7

 

 

 

Автобиография

Сопроводительное

письмо

 

5

 

 

 

დეკემბერი/იანვარი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

 

 

 

8

Вводные слова

 

3

 

იანვარი/თებერვალი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

 

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

9

 

 

 

„Вам и не снилось!“

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

თებერვალი/მარტი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

განმსაზღვრელი/

განმავითარებელი

 

10

Повесть Пушкина „Метель“

 

 

 

6

 

 

მარტი/აპრილი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

 

 

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

სრული და უსრული ზმნები

 

3

 

აპრილი/მაისი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა

 

 

 

12

Спартанское воспитание.

Приставки „не“ и „ни“

Известные мыслители о воспитании

5

 

 

მაისი

 

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

 

ინდივიდუალური მუშაობა

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

 

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

 

13

 

 

შემაჯამებელი სამუშაო 3

 

 

 

 

 

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

14

„Вождь краснокожих“

 

6

 

მაისი/ივნისი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

15

Проблемы экологии

Как плачет земля

6

 

მაისი/ივნისი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი

 

მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება

ინტერნეტი

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

16

შემაჯამებელი სამუშაო 4

 

1

 

 

 

 

განმსაზღვრელი

17

Причастие

 

 

 

3

 

ივნისი

სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები

ინდივიდულაური/მთელი კლასი

განმსაზღვრელ/

განმავითარებელი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment