ვამტკიცებ
სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/
რუსულის
მასწავლებლის დარეჯან ჭანტურიძის
თემტურ-კალენდარული გეგმა
2021-22 სასწავლო წელი
V კლასი
Русский язык
ს l
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
36 სასწავლო კვირა
კვირაში 2 საათი
სემესტრი 1
N |
თემა |
თემატური ერთეული |
სთ |
სასწავლო მიზანი/შედეგი |
ჩატარების დრო |
რესურსი |
მეთოდები/ აქტივობები |
შეფასება |
||
1 |
Знакомство |
РАЗДЕЛ
1. Как
тебя зовут? |
10 |
მოსმენა/ლაპარაკი IIუცხ.დაწყ. (II)1. ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების
მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე; IIუცხ.დაწყ.(II)2 ბაძავს უცხოური ენისათვის დამახასიათებელ
ინტონაციას, წარმოთქმას; |
სექტემბერი/ოქტომბერი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო
რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
/მთელი კლასი ილუსტრაციებზე მუშაობა;
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/ შეერთება ; |
მიმდინარე განმავითარებელი |
||
2 |
Школа |
РАЗДЕЛ
2. Мой класс РАЗДЕЛ
3. учебные
принадлежности РАЗДЕЛ
4. На
уроке РАЗДЕЛ
5. На
перемене |
10 |
მოსმენა/ლაპარაკი IIუცხ.დაწყ. (II)1. ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების მნიშვნელობას;
¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე; IIუცხ.დაწყ.(II)4 გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის
შინაარსის შესახებ სათაურისა და ილუსტრაციების საფუძველზე; თავს უყრის ზეპირი კომუნიკაციის
წარმართვისათვის აუცილებელ რესურსებს (მაგ.: მოდელებს, წინადადებებს, გამოთქმებს,
კლიშეებს) |
ოქტომბეეი/ნოემბერი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო
რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
/მთელი კლასი ილუსტრაციებზე მუშაობა;
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; ფოტოებზე და ილუსტრაციებზე
დაყრდნობით საუბარი |
მიდინარე განმავითარებელი |
||
3 |
Семья |
РАЗДЕЛ
6 Моя
семья |
10 |
მოსმენა/ლაპარაკი IIუცხ.დაწყ. (II)1. ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების
მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე; კითხვა ,წერა IIუცხ.დაწყ. (II)6 ამოკრებს საჭირო ინფორმაცია იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა
და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას; |
ნოემბერი/დეკემბერი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო
რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
/მთელი კლასი ილუსტრაციებზე მუშაობა;
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; ტექსტის ხმამაღლა წაკითხვა;
საკუთარი ოჯახის გენეალოგიური ხის შედგენა და სურათების ქვეშ საკუთარი სახელების
მიწერა; |
მიმდინარე განმავითარებელი |
||
|
||||||||||
4 |
Мой
дом. Мебель, гардероб |
РАЗДЕЛ
7. Мой
дом , моя комната РАЗДЕЛ
8. Мы
играем РАЗДЕЛ
9. Мой гардероб Одежда и обувь. |
10 |
მოსმენა/ლაპარაკი IIუცხ.დაწყ. (II)1. ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების
მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე; კითხვა ,წერა IIუცხ.დაწყ. (II)6 ამოკრებს საჭირო ინფორმაცია იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა
და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას; |
იანვარი/თებერვალი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო
რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
/მთელი კლასი ილუსტრაციებზე მუშაობა;
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; ილუსტრაციების მიხედვით წინადადებების დასრულებ |
მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი |
||
5 |
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
||
6 |
Внешность |
РАЗДЕЛ
10. Мой
портрет. Мой
друг |
10 |
მოსმენა/ლაპარაკი IIუცხ.დაწყ. (II)1. ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების
მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე; კითხვა ,წერა IIუცხ.დაწყ. (II)6 ამოკრებს საჭირო ინფორმაცია იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა
და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას; |
მარტი/აპრილი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო
რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
/მთელი კლასი ილუსტრაციებზე მუშაობა;
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; პირადი ან გამოგონილი
პერსონაჟის მონაცემებით ანკეტის შევსება (სახელი,
გვარი, სადაურობა, საცხოვ.ადგილი) |
მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი |
||
6 |
. შემაჯამებელი სამუშაო 2 |
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
||
7 |
Мой
день; За столом |
РАЗДЕЛ
11. Мой день РАЗДЕЛ 12. За столом РАЗДЕЛ 13. Фрукты, овощи продукты. РАЗДЕЛ
14. В магазине |
10 |
მოსმენა/ლაპარაკი IIუცხ.დაწყ. (II)1. ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების
მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე; კითხვა ,წერა IIუცხ.დაწყ. (II)6 ამოკრებს საჭირო ინფორმაცია იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა
და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას; |
აპრილი/მაისი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო
რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
/მთელი კლასი |
მიმდინარე განმსაზღვრელი
/განმავითარებელი |
||
8 |
შემაჯამებელი სამუშაო
3 |
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
||
9 |
Чтение |
РАЗДЕЛ
15. Мои
любимые сказки РАЗДЕЛ
16. Как хорошо уметь читать |
6 |
მოსმენა/ლაპარაკი IIუცხ.დაწყ. (II)1. ამოიცნობს ფრაზების/გამოთქმების
მნიშვნელობას; ¬ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებსა და მარტივ ინსტრუქციებზე; კითხვა ,წერა IIუცხ.დაწყ. (II)6 ამოკრებს საჭირო ინფორმაცია იყენებს ნასწავლ ლექსიკასა
და შესიტყვებებს ტექსტის შედგენისას; |
მაისი/ივნისი |
|
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელ |
||
რუსულის
მასწავლებლის დარეჯან ჭანტურიძის
თემატურ-კალენდარული გეგმა
2021-22 სასწავლო წელი
Vl კლასი
Русский язык
ს ll
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
36 სასწავლო კვირა
კვირაში 2 საათი
N |
თემა |
თემატური ერთეული |
სთ |
სასწავლო მიზანი/შედეგი |
ჩატარების დრო |
რესურსი |
მეთოდები/ აქტივობები |
შეფასება |
||
1 |
Моя семья |
РАЗДЕЛ 1. Вечером дома
РАЗДЕЛ 2. Дружная семья
კუთვნილებითი ნაცვალსახელების мой/моя; твой /твоя; наш/наша;
ваш/ваша; его/ ее/ их -
გამოყენება |
3
3
4 |
IIუცხ.დაწყ. (II)1 მოსმენა,ლაპარაკი ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას;
ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან;
კითხვა,წერა
IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების
გაგებ
IIუცხ.დაწყ.(II)7. მოსწავლეს შეუძლია მოდელის ან კონკრეტული
საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა. |
სექტემბერი/ოქტომბერი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება |
მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი |
||
2 |
|
|
1 |
ნასწავლ თემაზე დაყრდნობით საკუთარი ოჯახის შესახებ მოკლე
ინფორმაციის გადმოცემა |
|
|
|
განმსაზღვრელი |
||
3 |
Мы читаем сказки |
Раздел 3
Три котёнка
Раздел 4 Под грибом
|
4
4
2 |
IIუცხ.დაწყ. (II)1 მოსმენა,ლაპარაკი ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას;
ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან;
კითხვა,წერა
IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების
გაგებ
IIუცხ.დაწყ.(II)7. მოსწავლეს შეუძლია მოდელის ან კონკრეტული საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე
მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა.
|
ოქტომბერი/ნოემბერი
|
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/ წყვილებში მუშაობა
ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება/დიორამების
შექმნა |
მიმდინარე განმსაზღვრელი |
||
4 |
შემაჯამებელი სამუშაო 2 |
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
||
5 |
Мой дом, моя квартира |
РАЗДЕЛ 5. Ох, уж эти малыши.
РАЗДЕЛ 6 . Маша убирает комнату
|
2
2
2
|
IIუცხ.დაწყ. (II)1 მოსმენა,ლაპარაკი ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას;
ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან; კითხვა,წერა
IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების
გაგებ
IIუცხ.დაწყ.(II)7. მოსწავლეს შეუძლია მოდელის ან კონკრეტული
საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა.
|
დეკემბერი
|
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; |
მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი |
||
3 |
Свободное время
Увлече- ния |
РАЗДЕЛ 9. На досуге
РАЗДЕЛ 10. Друзья по Интернету
|
3
3
3
|
IIუცხ.დაწყ. (II)1. მოსმენა,ლაპარაკი – ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას;
ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან
IIუცხ.დაწყ.(II)7. მოსწავლე იყენებს წერითი მეტყველების
სტრატეგიებს მიზნის შესაბამისად |
იანვარი/თებერვალი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; |
მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებე-ლი |
||
4 |
შემაჯამებელი დავალება 3 |
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
||
5 |
Мой город |
Раздел 11. Прoгулка по городу.
МОЙ ГОРОД, МОЯ УЛИЦА.
ТРАНСПОРТ
Раздел 12. Моя деревня
|
3
3
3
1
|
მოსმენა,ლაპარაკი– IIუცხ.დაწყ. (II)1. ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას;
ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან;
კითხვა,წერა
IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების
გაგებ IIუცხ.დაწყ.(II)7. მოსწავლეს შეუძლია მოდელის ან კონკრეტული
საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა. |
მარტი/აპრილი
|
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური სამუშაო/ ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი |
||
6 |
Времена года Природа и погода |
РАЗДЕЛ 13. Четыре желания.
РАЗДЕЛ 14- 15 Времена года . |
4
4 |
მოსმენა,ლაპარაკი– IIუცხ.დაწყ.(II)1. მოსწავლე თემატიკის შემცველი მცირე ზომის ტექსტებს . მოსწავლე:
ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას;
ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან;
მოსმენისას ამოიცნობს ინტონაციით გამოხატულ ემოციებს (სიხარულს, გაკვირვებას, გაბრაზებას
და სხვა);
კითხვა,წერა
IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების
გაგებ
IIუცხ.დაწყ.(II)7. მოსწავლეს შეუძლია მოდელის ან კონკრეტული
საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა. |
აპრილი/მაისი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; |
მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი |
||
7 |
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
||
8 |
Внешность и характер |
Раздел 16. Дружные ребята.
Какие мои друзья?
|
4
4 |
მოსმენა,ლაპარაკი– IIუცხ.დაწყ.(II)1. მოსწავლე იგებს თემატიკის შემცველი მცირე ზომის ტექსტებს
. მოსწავლე: ამოიცნობს თემას (პერსონაჟებს/თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას;
ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას (ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან;
მოსმენისას ამოიცნობს ინტონაციით გამოხატულ ემოციებს (სიხარულს, გაკვირვებას, გაბრაზებას
და სხვა); კითხვა,წერა IIუცხ.დაწყ.(II)6. მოსწავლეს შეუძლია სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების
გაგებ
IIუცხ.დაწყ.(II)7. მოსწავლეს შეუძლია მოდელის ან კონკრეტული
საყრდენების მიხედვით ნასწავლ თემატიკაზე მცირე მოცულობის ტექსტების შედგენა.
|
მაისი/ივნისი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/ ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; |
მიმდინარე განმსაზღვრელი /განმავითარებელი |
||
9 |
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
||
|
|
|
1 |
|
ივნისი |
|
|
|
||
რუსულის მასწავლებლის დარეჯან ჭანტურიძის
თემტურ-კალენდარული გეგმა
2021-22 სასწავლო წელი
V l l კლასი
Русский язык
სახელმძღვანელოს
საათობრივი განაწილება:
36 სასწავლო კვირა
კვირაში 2 საათი
N |
თემა |
თემატური ერთეული |
სთ |
სასწავლო მიზანი/შედეგი |
ჩატარების დრო |
რესურსი |
მეთოდები/ აქტივობები |
შეფასება |
|
1 |
Снова в школу |
Урок1.1 Вот
и кончились каникулы
Урок1.2,1.3 Кто где отдыхал?
Урок1.4 День знаний
Урок1.5 Когда начинается учебный год? |
12
|
მოსმენა,წაკითხვა
II უცხ. საბ.1. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით; წერა,ლაპარაკი II უცხ. საბ.4. ნაცნობ საკომუნიკაციო სიტუაციებში ზეპირი კომუნიკაციის დამყარება ნასწავლი სამეტყველო მოქმედებებისა და ენობრივ- გრამატიკული ცოდნის გამოყენებით;
|
სექტემბერი
ოქტომბერი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება |
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი |
|
2
|
კომპლექსური შემაჯამებელი დავალება
1 |
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
3 |
Новые и старые друзья |
Урок 2.1, 2.2 Новая жизнь
Знакомство
Урок 2.3, 2.4 Старые друзья. Внешность и характер
Урок 2.5, 2.6 Кто что любит делать?
Увлечения |
12 |
მოსმენა,წაკითხვა II უცხ. საბ.1. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;
წერა,ლაპარაკი II უცხ. საბ. 5. ზეპირი კომუნიკაციის დამყარებამდე და კომუნიკაციის დროს შესაბამისი სტრატეგიების შერჩევა და გამოყენება წარმატებული კომუნიკაციის უზრუნველსაყოფად;
|
ოქტომბერი , ნოემბერი დეკემბერი |
ინდივიდუალური მუშაობა;
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; |
მიმდინარე განმსაზღვრელ/განმავითარებელი |
|
4 |
|
|
1 |
|
|
|
- |
განმსაზღვრელი |
|
5 |
Новый год |
Урок 3.1, 3.2 Новогодние хлопоты. Загадай желание Урок 3.3,3.4 С Новым годом! С
Новым счастьем! Урок 3.5, 3.6, 3.7. В
гостях у дедушки и бабушки. Семейные фотографии. Новогодний подарок. Урок 3.8 ,3.9. Новый год в разных странах |
12 |
მოსმენა,წაკითხვა
II უცხ. საბ.1. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;
წერა,ლაპარაკი II უცხ. საბ.9 ტექსტებსა და კონტექსტებში ასახული სოციოკულტურული, კულტურული თვითმყოფადობის გამომხატველი რეალიების ამოცნობა, მშობლიურთან შედარება, მსგავსება-განსხვავებების გამოვლენა და კომუნიკაციისას გათვალისწინება;
|
დეკემბერი
იანვარი თებერვალი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა; ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; |
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი
|
|
|
Новый год |
|
4 |
|
თებერვალი/ მარტი |
|
|
|
|
6
|
|
|
1 |
|
|
|
პრეზენტაცია
|
განმსაზღვრელი |
|
7 |
Чему учат в школе
|
Урок 4.1, 4.2 Здание школы.
Школьный двор
Урок 4.3, 4.4, 4.5 Школьные предметы.
Расписание уроков Урок 4.6,4.7
Моя школа. Занятия в кружках
Урок 4.8 Школы бывают разные |
12 |
მოსმენა ,წაკითხვა II უცხ. საბ.1. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;
II უცხ. საბ.2. ტექსტის გაგების მიზნით შესაბამისი სტრატეგიების შერჩევა და გამოყენება ;
წერა,ლაპარაკი II უცხ. საბ.9 ტექსტებსა და კონტექსტებში ასახული სოციოკულტურული, კულტურული თვითმყოფადობის გამომხატველი რეალიების ამოცნობა, მშობლიურთან შედარება, მსგავსება-განსხვავებების გამოვლენა და კომუნიკაციისას გათვალისწინება;
|
მარტი /აპრილი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება;
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელ |
|
8 |
შემაჯამებელი სამუშაო 4 |
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
9
|
День за днем/ Мой режим дня |
Урок 5.1, 5.2 Жаворонок или сова В котором часу
Урок 5.3, 5.4 Вечером дома.
Mоё
свободное время.
Урок 5.5, 5.6, 5.7 Пойдем в кино.
В театре.
Незабываемый день
Урок 5.8. Просто чат |
10 |
მოსმენა ,წაკითხვა II უცხ. საბ.1. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით; წერა,ლაპარაკი II უცხ. საბ.8. ზეპირი და წერითი კომუნიკაციისას წარმოქმნილი პრობლემების გაანალიზება, მათ გადასალახად სამოქმედო გეგმის შედგენა (სწავლის პროცესის მართვა - მეტაკოგნიტური სტრატეგია). |
მაისი/
ივნისი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო რვეული; აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ილუსტრაციებზე მუშაობა; მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება; |
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელ |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
|
|
|
1 |
|
ივნისი |
|
|
|
|
|
რუსულის
მასწავლებლის დარეჯან ჭანტურიძის
თემტურ-კალენდარული გეგმა
2021-22 სასწავლო წელი
Vlll კლასები
Русский язык
სახელმძღვანელოს
საათობრივი განაწილება:
36 კვირა: კვირაში 2 საათი
N |
თემა |
თემატური ერთეული |
სთ |
სასწავლო მიზანი/შედეგი |
ჩატარების დრო |
|
რესურსი |
მეთოდები/ აქტივობები |
შეფასება |
1 |
Раздел 1. Скажи мне, кто твой друг... |
Урок 1.1 Какие мы?
Урок 1.2. Кто на фотографии? Урок 1.3. С кем дружить? Урок 1.4. Знаки зодиака. Верить или не
верить? Урок1.5. Характер и гороскоп Урок 1.6. Кто чем увлекается? Урок 1.7. Музыка должна быть разной. Урок 1.8. В кино. Урок 1.9. Кто кем хочет стать. Урок 1.10. Мои чешские друзья. Урок 1.11. Помогите выбрать профессию |
12
|
II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. II უცხ.
საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8 ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით; |
სექტემბერი/ოქტომბერი |
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
2 |
შემაჯამებელი სამუშაო 1
|
|
1 |
|
|
განმსაზღვრელი |
|
ტესტი |
განმსაზღვრელი |
3
|
Раздел 2. Сколько праздников в году! |
Урок 2.1 Праздник! Праздник! Урок 2.2
День Ангела Урок 2.3 Мой любимый праздник. Урок 2.4 Что вы будете делать на
зимних каникулах? Урок 2.5 Как мы празднуем
Рождество в Грузии? Урок 2.6 С Новым годом! Урок 2.7 Поздравления и пожелания Урок 2.8 Праздничные блюда Урок 2.9 В кафе Урок 2.10 Скоро мой лучший день рождения! Урок 2.11 «Загадай желание» Урок 2.12 Масленица широкая!
|
12 |
II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. II უცხ.
საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8. . II უცხ.საბ.10. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;
კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება,
სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება. |
ოქტომბერი/ნოემბერი |
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/ მთელი კლასი მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
4
|
|
|
1 |
|
|
განმსაზღვრელი |
|
წერილი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
5 |
Раздел 3 Будьте здоровы! |
Урок 3.1 Что случилось? Урок 3.2 Саша заболел Урок 3.3 Визит врача Урок 3.4 В аптеке Урок 3.5 В клинике (часть 1) Урок 3.6 В клинике. (часть 2) Урок 3.7 «Зараза» Урок 3.8 Как я выгляжу? Урок 3.9 В скайпе Урок 3.1. Идеал красоты Урок 3.11 Если хочешь быть здоров, - закаляйся! Урок 3.12 Русские «моржи»
|
12 |
Результаты: II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4.
II უცხ. საბ. 5. II უცხ. საბ. I უცხ.საბ.8. II უცხ. საბ.9. II უცხ. საბ. 10. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით; |
დეკემბერი/იანვარი |
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა მთელი კლასი მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
|
6 |
Раздел 4. Школьная жизнь. |
Урок 4.1 Дашин день Урок 4.2 До и после обеда Урок 4.3 Как проходит день Иры Урок 4.4 Ученическое самоуправление Урок 4.5 В международном лагере Урок 4.6 У меня проблема... Урок 4.7 Социологический опрос |
12 |
II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ.
5. II უცხ. საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8. II ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;
კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება,
სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება. |
თებერვალი/მარტი |
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა მთელი კლასი მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
7 |
|
|
1 |
|
|
განმსაზღვრელი |
|
ზეპირი შემაჯამებელი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
8
|
Раздел 5. Путешествия |
Урок 5.1 В чате Урок 5.2 Где? Куда? На чем? Урок 5.3 . В городе Урок 5.4. Как дойто? Как доехать? Урок 5.5 Туристическое агентство предлагает… Урок 5.6 . Даша едет в Грузию
|
12 |
II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ.
5. . II უცხ.საბ.8. II უცხ. საბ.9. II უცხ. საბ. 10. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;
კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება,
სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება.
|
აპრილი/მაისი |
მიმდინარე განმსაზღვრელი/განმავითარებელი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა მთელი კლასი მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
განმსაზღვრელი |
9 |
|
|
1
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
კომპლექსური დავალება ბუკლეტი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
10 |
|
|
5 |
|
ივნისი |
|
|
|
|
ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/
რუსულის მასწავლებლის
დარეჯან ჭანტურიძის
თემტურ-კალენდარული გეგმა
2021-22 სასწავლო წელი
IX კლასები
Русский язык
სახელმძღვანელოს
საათობრივი განაწილება:
36 კვირა : კვირაში 2 საათი
10 |
|
|
1 |
|
ივნისი |
|
|
|
N |
თემა |
თემატური ერთეული |
სთ |
სასწავლო მიზანი/შედეგი |
ჩატარების დრო |
რესურსი |
მეთოდები/ აქტივობები |
შეფასება |
1 |
Раздел 1. Скажи мне, кто твой друг... |
Урок 1.1 Какие мы?
Урок 1.2. Кто на фотографии? Урок 1.3. С кем дружить? Урок 1.4. Знаки зодиака. Верить или не
верить? Урок1.5. Характер и гороскоп Урок 1.6. Кто чем увлекается? Урок 1.7. Музыка должна быть разной. Урок 1.8. В кино. Урок 1.9. Кто кем хочет стать. Урок 1.10. Мои чешские друзья. Урок 1.11. Помогите выбрать профессию |
14
|
II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. II უცხ.
საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8 ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით; |
სექტემბერი/ ოქტომბერი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
3
|
Раздел 2. Сколько праздников в году! |
Урок 2.1 Праздник! Праздник! Урок 2.2
День Ангела Урок 2.3 Мой любимый праздник. Урок 2.4 Что вы будете делать на
зимних каникулах? Урок 2.5 Как мы празднуем
Рождество в Грузии? Урок 2.6 С Новым годом! Урок 2.7 Поздравления и пожелания Урок 2.8 Праздничные блюда Урок 2.9 В кафе Урок 2.10 Скоро мой лучший день рождения! Урок 2.11 «Загадай желание» Урок 2.12 Масленица широкая!
|
14 |
II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. II უცხ.
საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8. . II უცხ.საბ.10. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;
კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება,
სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება. |
ოქტომბერი/ნოემბერი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/ მთელი კლასი მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
5 |
Раздел 3 Будьте здоровы! |
Урок 3.1 Что случилось? Урок 3.2 Саша заболел Урок 3.3 Визит врача Урок 3.4 В аптеке Урок 3.5 В клинике (часть 1) Урок 3.6 В клинике. (часть 2) Урок 3.7 «Зараза» Урок 3.8 Как я выгляжу? Урок 3.9 В скайпе Урок 3.1. Идеал красоты Урок 3.11 Если хочешь быть здоров, - закаляйся! Урок 3.12 Русские «моржи»
|
14 |
Результаты: II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4.
II უცხ. საბ. 5. II უცხ. საბ. I უცხ.საბ.8. II უცხ. საბ.9. II უცხ. საბ. 10. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით; |
დეკემბერი/იანვარი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა მთელი კლასი მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
|
6 |
Раздел 4. Школьная жизнь. |
Урок 4.1 Дашин день Урок 4.2 До и после обеда Урок 4.3 Как проходит день Иры Урок 4.4 Ученическое самоуправление Урок 4.5 В международном лагере Урок 4.6 У меня проблема... Урок 4.7 Социологический опрос |
12 |
II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ.
5. II უცხ. საბ.6. II უცხ. საბ.7. II უცხ.საბ.8. II ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;
კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება,
სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება. |
თებერვალი/მარტი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა მთელი კლასი მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
8
|
Раздел 5. Путешествия |
Урок 5.1 В чате Урок 5.2 Где? Куда? На чем? Урок 5.3 . В городе Урок 5.4. Как дойти? Как доехать? Урок 5.5 Туристическое агентство предлагает… Урок 5.6 . Даша едет в Грузию
|
12 |
II უცხ. საბ.1. II უცხ. საბ.2 .II უცხ. საბ.3. II უცხ. საბ.4. II უცხ. საბ.
5. . II უცხ.საბ.8. II უცხ. საბ.9. II უცხ. საბ. 10. ტექსტის გაგება-გააზრება ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული, სტრუქტურული და ჟანრობრივი
მახასიათებლების ცოდნის გამოყენებით;
კულტურათშორისი დიალოგის ხელშემწყობი ინიციატივების გამოვლენა და რეალიზება,
სოციოკულტურული თავისებურებების დაფასება და გაზიარება.
|
აპრილი/მაისი/ივნისი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა მთელი კლასი მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება
|
განმსაზღვრელი |
2 |
შემაჯამებელი სამუშაო 1
|
|
1 |
|
|
|
კითხვა -პასუხი |
განმსაზღვრელი |
|
|
|
1 |
|
|
|
წერითი |
|
9 |
|
|
1
|
|
|
|
პრეზენტაცია |
|
ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/
რუსულის მასწავლებლის დარეჯან ჭანტურიძის
თემტურ-კალენდარული
გეგმა
2021-22 სასწავლო წელი
X კლასი
Русский
язык
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
36 კვირა
კვირაში
2 საათი
N |
Тема |
Краткое описание темы |
Кол. часов |
Результаты |
Методы Активности |
Ресурсы |
Оценивание типы |
|
|
Тема 1 |
|
7 |
1 2 4 6 8 9 11 13
16 18 19 20 21 25 26 29 |
|
|
|
|
1 |
|
Пётр Первый |
|
|
Индивидуальное чтение Говорение
|
Учебник Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Определяющая
|
|
2 |
|
Немного о русских поэтах |
|
|
Индивидуальное чтение Говорение
|
Учебник Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Развивающая |
|
3 |
|
Автобиография Есенина |
3 |
|
Индивидуальная
работа с упражнениями. Аргументированная беседа в
классе. Слушание. Говорение Групповая
работа делаем стенгазету «Биографии
известных людей.»
|
Учебник Доска Мел Тетрадь Словарь Компьютер Интернет Флибчарт Фломастеры |
Определяющая Развивающая |
|
|
|
Итоговая работа 1 |
1 |
|
|
|
|
|
4 |
Тема 2 |
|
|
1 3 4 6 7 8 9 11 13
16 18 19 20 21 25 26 29 |
|
|
|
|
6 |
|
Красная площадь |
2 |
|
Чтение
с паузами Словарная
работа в классе Выполнение
после текстовых задании Групповая
работа Создать текст о нашей деревне или районе (по усмотрению учащихся) |
Учебник Доска Мел Тетрадь Словарь Компьютер Интернет |
Определяющая Развивающая |
|
7 |
|
Московский Кремль |
2 |
|
Чтение
с паузами Ответы
на вопросы Индивидуальные
задания. Групповая
работа. Приготовление
буклета по усмотрению учащихся. «Достопримечательности
…..» Презентация
|
Учебник Доска Мел Тетрадь Словарь Компьютер Бумаги для печати Принтер |
Определяющая Развивающая |
|
8 |
|
Читаем письма благодарности
|
2 |
|
Чтение Индивидуальная
работа с моделями и конструкциями и упражнениями Мозговой
штурм Симуляция Составление делового
письма |
Учебник Доска Мел Тетрадь Словарь Компьютер Бумаги для печати Принтер |
Определяющая Развивающая |
|
9 |
Итоговый урок 2 |
1 |
12 13 14 15 |
|
|
Определяющая |
|
|
|
Тема 3 |
|
|
1 2 4 6 8 9 11 13
16 18 19 20 21 25 26 29 |
|
|
|
|
10 |
|
Появление
мобильного телефона Школьная жизнь |
6 |
|
Чтение Словарная
работа в классе Контрольное
задание Говорение Ролевая
игра Обсуждение
темы. Приготовление статьи «Моё
отношение к телефону» |
Учебник Доска Мел Тетрадь Словарь |
Определяющая Развивающая |
|
Второй семестр |
||||||||
|
Тема 4 |
|
1 2 4 6 8 9 11 13
16 18 19 20 21 25 26 29 |
|
|
Определяющая Развивающая |
|
|
11 |
|
Игра в фанты (отрывок из
повести И.С. Тургенева «Первая любовь» |
3 |
|
Чтение
с паузами. Словарная
работа. Групповая работа. Самооценка. |
Учебник Доска Мел Тетрадь Словарь |
Определяющая Развивающая |
|
|
Тема 5 |
|
1 2 4 6 8 9 11 13
16 18 19 20 21 25 26 29 |
|
|
|
|
|
12 |
|
Читаем стихи русских поэтов |
4 |
|
Слушание. Чтение. Словарная
работа. Групповое задание
литературная газета « По стопам поэзии» |
Учебник Доска Мел Тетрадь Словарь Флибчарт |
Определяющая Развивающая |
|
13 |
|
Воробей |
3 |
|
Чтение. Словарная
работа. Парное
задание. Групповое
задание: найти проблему в стихотворении и путь решения. Говорение. Написать тему из
собственной жизни «Материнская любовь» |
Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Развивающая |
|
14 |
Итоговая работа 3 |
1 |
|
|
|
Определяющая |
|
|
15 |
|
Отдать тебе любовь |
2 |
|
Чтение. Словарная
работа. Работа
над упражнениями. Свои финаль стихотворения. |
Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Развивающая |
|
16 |
|
Я Вас любил |
2 |
|
Чтение. Словарная
работа. Работа
над упражнениями. Мозговой
штурм «Какой бывает любовь» Беседа «своя первая любовь» |
Доска Мел Тетрадь Словарь Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Развивающая |
|
|
Тема 6 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
Любимый |
5 |
|
Слушание. Чтение. Словарная
работа. Ответы
на вопросы. Индивидуальные
рассуждения с аргументами. Сделать своё заключение. |
Мел Тетрадь Словарь Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Развивающая |
|
|
Итоговая работа
4 |
1 |
|
|
|
Определяющая
|
|
|
18 |
|
Терроризм- угроза человечеству. Оглушающая тишина. |
5 |
|
Чтение. Словарная работа. Ответы на вопросы. Индивидуальные рассуждения с аргументами. Проект « Современная
угроза молодёжи» |
Мел Тетрадь Словарь Доска Мел Тетрадь Словарь Компьютер Проектор |
Определяющая Развивающая |
|
|
Тема 7 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
Выстрель 1 |
3 |
|
Чтение. Словарная работа. Ответы на вопросы. Знакомство с героями произведения. Работа в классе о структуре литературного
произведения.
|
Мел Тетрадь Словарь Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Развивающая |
|
20 |
|
Выстрель 2 |
3 |
|
Чтение. Словарная работа. Ответы на вопросы. Знакомство с героями произведения. Работа в классе о структуре литературного
произведения.
|
Мел Тетрадь Словарь Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Развивающая |
|
21 |
|
Выстрель 3 |
|
|
Чтение. Словарная работа. Ответы на вопросы. Знакомство с героями произведения. Работа в классе о структуре литературного
произведения.
|
Мел Тетрадь Словарь Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Развивающая |
|
22 |
|
Так думали известные люди |
1 |
|
Чтение Словарная работа. Ответы на вопросы. Дискуссия |
Мел Тетрадь Словарь Доска Мел Тетрадь Словарь
|
Определяющая Развивающая |
|
23 |
|
Владимир Высоцкий. Я не люблю. |
3 |
|
Слушание песни Высоцкого Чтение Словарная работа.
|
Мел Тетрадь Словарь Доска Мел Тетрадь Словарь Компьютер
|
Определяющая Развивающая |
|
24 |
Итоговая работа 5 |
1 |
|
|
|
Определяющая |
|
|
25 |
|
Так думают наши ровесники |
|
Чтение Словарная работа. Индивидуальное выражение собственной
мысли. Групповая работа презентация |
|
Тетрадь Словарь Доска Мел Тетрадь Словарь Компьютер
|
Определяющая |
|
რუსულის მასწავლებლის დარეჯან ჭანტურიძის
თემტურ-კალენდარული გეგმა
2021-22 სასწავლო წელი
Xl კლასები
ს Vl
Русский язык
სახელმძღვანელოს
საათობრივი განაწილება:
36 სასწავლო კვირა
კვირაში 2 საათი
N |
თემა |
თემატური ერთეული |
სთ |
სასწავლო მიზანი/შედეგი |
ჩატარების დრო |
რესურსი |
მეთოდები/ აქტივობები |
შეფასება |
|
1 |
„Выбор професии“ |
Алберт Эйнштейн
Какому делу посвятить себя
Кем хочу стать?
|
8
|
|
სექტემბერი/ოქტომბერი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი / განმავითარებელი |
|
2
|
შემაჯამებელი სამუშაო 1 |
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
3 |
Джон Кеннеди
|
Профессия
„политик“
|
5 |
|
ოქტომბერი/ნოემბერი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
|
|
4 |
Московский Государственный университет |
Мнения; Должен ли студент работать? |
5 |
|
ნოემბერი/დეკემბერი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი
|
|
5 |
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
6 |
Структура эссе |
|
3 |
|
|
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
|
7
|
Автобиография |
Сопроводительное письмо |
5
|
|
დეკემბერი/იანვარი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
|
8 |
Вводные слова |
|
3 |
|
იანვარი/თებერვალი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
|
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
|
9
|
„Вам и не снилось!“
|
|
6 |
|
თებერვალი/მარტი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
|
10 |
Повесть Пушкина „Метель“
|
|
6 |
|
მარტი/აპრილი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
|
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
11
|
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
12 |
|
|
3 |
|
აპრილი/მაისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
13 |
Спартанское воспитание. Приставки „не“ и „ни“ |
Известные мыслители о воспитании |
5 |
|
მაისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
14 |
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
15 |
„Вождь краснокожих“ |
|
6 |
|
მაისი/ივნისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
16 |
Проблемы экологии |
Как плачет земля |
6 |
|
მაისი/ივნისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
17 |
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
18 |
Причастие |
|
3 |
|
ივნისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდულაური/მთელი კლასი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ვამტკიცებ სკოლის დირექტორი------------------- /ნ.ცხადაძე/
რუსულის მასწავლებლის დარეჯან ჭანტურიძის
თემტურ-კალენდარული გეგმა
2021-22 სასწავლო წელი
XII კლასები
ს Vl
Русский язык
სახელმძღვანელოს
საათობრივი განაწილება:
36 სასწავლო კვირა
კვირაში 2 საათი
N |
თემა |
თემატური ერთეული |
სთ |
სასწავლო მიზანი/შედეგი |
ჩატარების დრო |
რესურსი |
მეთოდები/ აქტივობები |
შეფასება |
|
1 |
„Выбор професии“ |
Алберт Эйнштейн
Какому делу посвятить себя
Кем хочу стать?
|
8
|
|
სექტემბერი/ოქტომბერი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
|
2
|
შემაჯამებელი სამუშაო 1 |
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
3 |
Джон Кеннеди
|
Профессия
„политик“
|
6 |
|
ოქტომბერი/ნოემბერი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი
|
|
4 |
Московский Государственный университет |
Мнения; Должен ли студент работать? |
5 |
|
ნოემბერი/დეკემბერი |
სახელმძღვანელო;სამუშაო აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი
|
|
5 |
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
6 |
Структура эссе |
|
3 |
|
|
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი |
|
7
|
Автобиография |
Сопроводительное письмо |
5
|
|
დეკემბერი/იანვარი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი
|
|
8 |
Вводные слова |
|
3 |
|
იანვარი/თებერვალი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
|
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
|
9
|
„Вам и не снилось!“
|
|
6 |
|
თებერვალი/მარტი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელი/ განმავითარებელი |
|
10 |
Повесть Пушкина „Метель“
|
|
6 |
|
მარტი/აპრილი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
|
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
3 |
|
აპრილი/მაისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
12 |
Спартанское воспитание. Приставки „не“ и „ни“ |
Известные мыслители о воспитании |
5 |
|
მაისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
13 |
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
14 |
„Вождь краснокожих“ |
|
6 |
|
მაისი/ივნისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
15 |
Проблемы экологии |
Как плачет земля |
6 |
|
მაისი/ივნისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდუალური მუშაობა/მთელი კლასი
მოსმენა;კითხვებზე პასუხი; შესაბამისობა/შეერთება ინტერნეტი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
16 |
|
|
1 |
|
|
|
|
განმსაზღვრელი |
|
17 |
Причастие |
|
3 |
|
ივნისი |
სახელმძღვანელო;აუდიო/ვიდეომასალა; ინტერნეტრესურსები |
ინდივიდულაური/მთელი კლასი |
განმსაზღვრელ/ განმავითარებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment